Política de Devolucions i Reemborsaments

Dret de Desistiment

Els clients disposen de 14 dies hàbils per exercir el seu dret de desistiment i sol·licitar un reemborsament, sempre que els productes no presentin tares o defectes de fabricació.

Despeses d’enviament

El client haurà de fer-se càrrec de les despeses d’enviament generades per la devolució o canvi de productes, excepte en casos on el producte presenti tara o defecte de fabricació. En aquestes situacions, Evolution Tendel XII, SL assumirà els costos d’enviament relacionats amb la devolució.

Condicions per a la Devolució

Per ser elegible per a una devolució, l’article ha d’estar sense fer servir, en les mateixes condicions en què es va rebre, i en el seu embalatge original. No acceptem devolucions de productes usats o danyats per mal maneig.

Procés de reemborsament

L’empresa procedirà al reemborsament un cop hagi rebut l’article retornat i comprovat que està en perfecte estat, tant en l’embalatge com en el contingut.

Procés de Devolució

Per iniciar una devolució, el client haurà d’enviar un correu electrònic a info@tendelpro.com, indicant-ne el nom complet, el número de comanda i els motius de la devolució. Un cop rebut el correu electrònic, ens posarem en contacte amb el client per processar la devolució i oferir instruccions detallades.

Política de canvis

No fem canvis directes per altres articles. En cas que el client vulgui canviar un article, haurà d’iniciar el procés de reemborsament per a l’article original i fer una nova compra per a l’article desitjat.

Responsabilitat d’Enviament

L’empresa responsable de tramitar i realitzar els enviaments és Tretze Treces Digital, Societat Limitada, amb NIF B1399578 i seu a Jacarandas, 2 Of.333 de Burjassot 46100 València. L’operador logístic dependrà de l’elecció del client durant el procés de compra i serà l’únic responsable dels enviaments una vegada hagin sortit de fàbrica amb destinació al client final.

Reclamacions i Consultes sobre Enviaments

El client serà responsable de fer les consultes i reclamacions pertinents amb l’operador logístic elegit. Per fer-ho, podeu utilitzar l’Àrea de Client, disponible a https://tendelpro.cat/el-meu-compte/, per consultar l’estat de les vostres comandes i altra informació personal.